2010. december 18., szombat

Feladatdömping

Tegnap forráztam pár vödör hamut, mosószernek, sütöttem csokis sütit Kira sulis karácsonyára, tüzifát vettem át és hordtam be, ovis karácsonyon voltam, közben babáztam párszor.
Néha le kell ülni, na.
Ma a szokásos főzés, mosás, takarítás, kályha, gyerekek, és sütni is kéne, mézeskalácsot. Plusz szeretnék szaloncukrot gyártani, valahogy meg kellene oldanom az ajándékok becsomagolását, amit ötletem sincs, hogy hová tegyek, ahol minden szempontból biztonságban van.
Most a padlásfeljáróban van, lehet visszamegy majd oda. Az a jó, hogy ki kell majd mennem csomagolni a házból, ami hideget jelent.
Nagytakarítani nem fogok. Nem lesz idő plusz energia arra is. Örülünk, ha a rendes rendet fenn tudjuk tartani.
De mi is a nagytakarítás? Bútorok elhúzása, portörlés, ablakmosás? Port törölni szoktam, függönyt nemrég mostam, ablakot mosson a hóhér decemberben, bútorokat pedig rendszeresen mozgatjuk, mivel rendezkedő vagyok.
Legutóbb a számítógép hideg ablaktól való átköltöztetése miatt rendeztem át az egyik szobát teljesen.
Az előszobai szekrényeket sűrítettem egymásra, és tervben van a hűtő átköltöztetése is.
Így aztán a nagy takarítás az az odabigyesztett, majd elrakom-dolgok elpakolása és rendfenntartás lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...