2010. december 1., szerda

Hó végi tarhonya


Mikor alapdolgok még vannak otthon, de husi már nincs, akkor nem túl nagy fantáziával remek kajákat lehet készíteni.
Ilyen a hús nélküli tarhonya. Én spec. nagyon szeretem a tarhonyát.
Jelen esetben csináltam egy sima pörkölt alapot, három fej vöröshagyma dinsztelése szalonnazsíron,
(ha van otthon mehet bele két-két feldarabolt paprika, paradicsom is)
só, bors, pirospaprika, majd az egészet felöntöttem erőleveskockás 1,5 liter vízzel.
Ezt főztem kb.25 percig. Közben megpirult zsíron az 1 kiló tarhonya, fel lett engedve vízzel, és ment főni. Míg meg nem puhult. Akkor ráöntöttem a pörköltszaftot, és nagyon vártam, hogy kihűljön. :D
Savanyúságnak pedig tökéletes a sima savanyú káposzta.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...