2011. január 9., vasárnap

Vasárnapi sütögetés

Napok óta készülök rá. Nagyon szeretem, de megvenni aránytalanul drága és nem is mindig jó. Vagy nem friss vagy egyszerűen rossz a krém.
Karácsony előtt találtam egy blogon a sajtroló készítő rudakról bejegyzést, majd kisebb kutatás után oda jutottam, hogy az én "kis" családomnak kevés a 12 darab roló, Ha rendelek egy adag formát, a postaköltség annyi, amin kettőt is vehetnék, plusz olvastam, hogy a farudak is tökéletesen jók, így az a döntés született, hogy farúd lesz.
Itt ilyen bolt nincs, farúd max.baltanyél esetleg kapanyél. Egyik nagyon vastag másik kevésbé, de nem ogréknak akarok sütni :D
Így lecsaptam egy rossz seprű fejét, a nyelét háromfelé baltáztam, lecsiszoltam szépre, majd megmostam.
Bezsíroztuk, és mehetett rá a leveles tészta tekerés. (legközelebb csináljuk a tésztát is)
A recept innen van, én a krémhez tettem még maci sajtot és szerintem a liszt nem is kell bele, de nagyon finom volt így is.
Voltak kiskukták is, nem is tudom már elképzelni, milyen egyedül főzni.

Míg ez sült a sütőben, addig fent sült a lángos, amit Kevin szépen apránként teljesen átvett tőlem. :D
Majd kész lettek a rudak, mehetett bele a töltelék. Habzsákom nincs, egyéb zacskóval nem akartam szórakozni, így kiskanállal töltögettem. Ahogy töltöttem, úgy fogyott...
Három órával a sütés után, el is fogyott, pedig de jó lett volna reggelire is egy! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...