2011. március 8., kedd

Barbie sajtkrém

A kőrözöttet én már régen tejföllel kevert túróból csinálom. Egyébként ugyanaz, de margarin helyett tejfölt használok. Szoktam bele szezámmagot, lenmagot, csírákat is tenni, mikor mi van épp otthon. Ez a keverék egyébként tökéletes frissensült félbevágott pogácsába is tölteléknek.
Múltkor írtam, a céklával vagyok kísérletezési fázisban.
Ezért a most készült fetás kőrözöttbe reszeltem azt is.
A fetás kőrözött pedig a teljesen formabontó változatú kőrözött.
Nem túró, hanem feta. Nem margarin, hanem tejföl. Innentől ugyanaz. Hagyma, fokhagyma, kömény, bors, pirospaprika. Majd a formabontást megfejelendő, reszeltem bele egy közepes fej céklát.
 
 Részletesen:
15 dkg feta
1 nagy doboz tejföl
kis fej hagyma
2 gerezd fokhagyma közepes cékla
só nem kell, mert a feta elég sós
bors, pirospaprika
kömény, egyéb magok
Lényeg, használja mindenki a fantáziáját bátran.



A fetám elég száraz volt, így nem villával törtem, hanem nagylukú reszelőn reszeltem bele. De lehet morzsolni is, utána pedig összetörhető.
Lehet szendvicsbe, pirítósra, mártogatósnak, esetleg natúr sült vagy grillezett husi mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...