2011. március 30., szerda

Szervátültetés

A napokban Kira ledobta a varrógéphez az egyik Hello Kitty bársony kardigánját, hogy "akkor most már csinálhatsz belőle Livinek párnát."
Ugyanis említettem neki többször, hogy szerintem kinőtte, itt is lukas volt, ott is kiszakadt. Megvarrogattam, de szerintem a kényelmességén kívül semmi jó nem volt már benne.
Amikor pedig mondtam, hogy szerintem ez már csak pizsamának jó, na akkor dobta le.
A cipzárja rögtön egy kabáté lett, az ujjából szabtam egy Livi pizsamanadrágot, a maradék pedig vagy párnácska lesz, vagy inkább a pizsihez egy felső, hátán a nagy mintával. Vagdosás közben döbbentem rá, hogy azt ugyan rég tudom, ilyesmiből nálunk nincs szemét, mert az utolsó anyagfecniből is lehet valami kis ruhadarab, (hajpánt, bababugyi, gyerekalsó, zsepi, kesztyű) de ez az újrahasznosítás olyan mint a szervátültetés.
Jelen darab kardigánként meghalt, de az egyes szervei-részei más formában élni fognak.
Az ágyam nappali takarója kinőtt Kira farmerokból lett összevarrva, ami egy régi terv volt, mióta öcsémnek csináltam egy ilyet vagy 5 éve. Szólt, hogy tudnék-e varrni nadrágokból ágytakarót, mert láttak egyet valami boltban, megtetszett, de drága volt. Gyűjtögettük a nacikat pár hónapig, majd elkészült.
Nemrég pedig az enyém is. Mikor Krisztián kórházba került, ezzel kötöttem le a figyelmem pár órára, míg nem tudtam mi van vele:
Farmer ágytakaró
Mikor Kira baba volt, akkor járt a lakhelyünkre egy használt ruhás, aki 100 forintért adott mindent. Ott vettem sok felnőtt méretű bársonynadrágot, amikből kimosás után rugdalózókat csináltam.
Megint van a varrós ládában vagy 15 Kira farmer, sorsára várva.

Ezek most divatos nacik, de hogy mi lesz 10 év múlva, mikor Lívia lesz ekkora, ki tudja.
Meg ennyi cuccot tárolni már nem lehet, így is nagyon sok helyet foglalnak amit elrakok.
Nemrég leültem, hogy megcsinálom az anyámnak hónapokkal ezelőtt megígért farmer bevásárló táskát.
Levágtam egy nadrág szárát, de nem láttam benne a szatyrot, inkább ez akart kijönni belőle:
Nadrágszár ruhácska és majdani viselője
A rózsaszín betétek egy ing maradványaiból készültek.
A táska pedig majd legközelebb.
A kész pizsi képét majd feltöltöm, talán lesz időm a héten összedobni.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!Találtam egy oldalt,ahol varrás nélkül lehet táskákat készíteni.Hátha érdekel valakit.Nekem nagyon tettszett az oldal és a videó!

    http://www.ourinstantlife.com/2011/11/taskak-varras-nelkul.html

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...