2011. március 10., csütörtök

Zöldségek, azaz Isten patikája

Teremtéskor a Teremtő elgondolkodott.
- Jó, jó, itt az ember. Majd megtalálja a hullott fát, ha tüzet akar rakni, legfejjebb küldök egy-egy nagy villámlást, ami tüzet okoz, hogy lássák, a fa ég.
A leölt állatok bundáját úgysem lehet megenni, majd rájönnek, hogy azzal kell betakarózni, ha hideg van.

De mi lesz ha beteg lesz? Honnan tudja, melyik növényhez nyúljon?
Ohó! Ha csinálok olyan formájú gyógyszert is, ami olyan, mint a testrész amit gyógyít, majd rájönnek!
És lőn. Elkészültek a zöldségek, gyümölcsök is a gyógynövények mellé.

Mint a fenti videóból látható, minden testrésznek megvan a gyógyszere. A kis bemutató korántsem teljes, ott van például a kelkáposzta ami olyan mint a test érhálózata.
Ezenkívül van még rengeteg, használni kell a szemünket, észrevenni mi mire hasonlít, ezután már nem tart semeddig utánanézni a hatóanyagoknak.
Én ma a rakott kelt fejlesztettem úgy, hogy a rizsbe tettem tejfölt, tojást, és egy reszelt almát.

Ezt simítottam a káposztalevelekre, majd ment rá az újabb réteg és a tejföl. Koronának pedig a káposzta közepe.
Nem sóztam, a rizsbe is kevés só ment, utólag sózni könnyebb, mint elvenni belőle, ugye.
A sófogyasztást is csökkentem, úgyhogy ez is kísérleti fázis. Annyira kell ízesíteni az ételeket, hogy ehetőek de ne túl fűszerezettek legyenek.
Az a baj, hogy az átlag háziasszony automatikusan sóz, cukroz ételeket, italokat, és így szépen rászokik aki fogyasztja, majd egyre többet követel a szervezet az adott anyagból.

Szóval ugyanúgy a gyengén sózott étel evése is csak szokás kérdése, mint az agyonsózotté.

A végére egy kis leírás, mi történik a testedben egy pohár kóla elfogyasztása után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...