2011. április 8., péntek

Csak gondolatok

Mivel a másik blogon tegnapi a bejegyzésem, ezért ma ide írom a gondolataim. Lehet nem fog a blog fő arculatába illeni teljesen, de itt meg rég figyel már az utolsó bejegyzés.
Mostanában nem főztem kiemelkedőt, hacsak nem számít annak a tegnapi sült hús, amire zöldségeket tornyoztam, úgy mint répa, paradicsom, padlizsán. Erre mustár, bors, kis só, hagymaszeletek.
Ami az érdekes volt benne, hogy a padlizsán megsülve pont úgy nézett ki, és akkora volt, mint egy-egy meztelen csiga.
Szabolcsnak mutattam egyet, és mondtam, "nézd, már a kajában is meztelen csiga van" ezzel megettem. El lehet képzelni a döbbent fejet.
Ugyanis nálunk a fürdőszoba a lelőhelye ezeknek a gusztustalan kinézetű, de ártalmatlan kedves, szép és ártalmatlan állatoknak.
Éjjelente versenyt másznak a falon, és reggelre eltűnnek. Lehetne rájuk fogadásokat kötni, de üljön a hóhér ezért a fürdőben órákat.:)

A háztartásomban sem történt semmi extra, max. annyi, hogy megérkezett a mosószóda-szódabikarbóna szállítmány, végre.(és pelenka, de arról a másik blogban írtam)
Csináltam hintőporos flakonba szódabikarbónát bekeverve narancs illóolajjal dezodornak. Ezt kell bedörzsölni a hónalj részre, kiváló szagtalanító és izzadáscsökkentő hatású. Plusz Kirát megtanítottam, hogy a cipőjébe is szódabikarbónát kell szórni, hogy ne facsarjuk estére a zokniját és ne legyen távolsági. Sajnos nem szellőzik a cipője, de a szóda megoldotta a problémát. Amúgy ha valakinek érzékeny a lába ilyesmire, akkor egy csepp teafa vagy levendula olaj a cipőbe, megakadályozza a gomba kialakulását is.

Ma itt időzött a barátnőm 5 éves lánya, mert tegnap kissé lázas volt. Anyukája dolgozik, így én voltam a bébiszitter. Hasonló kaliberű gyerek, mint a Szabolcs, erről már írtam.
De Szandra kicsit gátlástalanabb. Konyháztam egész nap, így láttam, mit csinálnak az udvaron. Mert ugye az a gyerek, aki betegen ágyban fekszik, az már nagyon beteg, vagy eltört a lába.
Ezek a gyerekek udvaron és akárhol, de nem ágyban lábadoznak.
Egyszer pont akkor néztem ki, mikor a lépcső tetejéről akart legurulni kismotorral, majd egyszer a csúszdára akarta felpakolni a kismotort. Nem tudom mit akart vele, lehet csak legurítani, de meg sem lepne, ha ő akart volna legurulni onnan.
Ilyenkor észreveszi, hogy nézem, majd édesen mosolyogva abbahagyja a tevékenységét.
Megvarratta velem a játék babakocsit, aminek így csak a szerkezete maradt eredeti, az ülőrésze és a napellenzője lecserélődött. Kissé nehezményezte, hogy nem lehet rendesen lehajtani az ellenzőt, de kérdeztem, tán megázik a baba? Vagy napszúrást kap? Há' így fért a gép alá. Ennyit tudtam tenni.
Működik, szép rózsaszín, lehet vele játszani.

Szili ma a konyhaszekrényben ügyködött, egy konyhai székre felmászva kiszedett az egyik szekrényből egy elemlámpát, majd atomjaira bontotta.

Azt pedig nem tudom, ki az a Sanyi, de eszerint a szám szerint ő egy happy people. (bár a people többesszám...)
Egyébként kicsit át tudom érezni, mikor valakiben a speed dolgozik, és nem tud leállni. (bár nem próbáltam ilyeneket)
Én így vagyok akkor, mikor folyamatosan megy a meló itthon. Három négy dolog egyszerre, mint mosógép ki-be pakolása, takarítás, pelenkázás, etetés, főzés meg ilyenek, lehetőleg egyszerre, és mikor végre le lehet ülni kicsit, belül akkor is pörgök, és nehéz lekapcsolni a gépezetet.
De amit délután 4-ig nem tudok megcsinálni, azt ilyenkor már el szoktam engedni. Azaz átrakom gondolatban másnapra. Lehet, hogy egész nap bosszant, hogy varrni kéne, vagy nem jutok el az ablakpucolásig, de így a délutáni kávé után már nem érdekel.
Mindenesetre most ilyen tavaszi nagytakarítás félét csinálok. Ma a konyha, tegnap a fürdő alapos tisztogatása volt a soros.
A konyhai függönyt le akartam cserélni a vastag téliről egy vidámabb vékony nyárira, de nem leltem sehol. Pedig mint mindent, azt is úgy tettem el x helyre, hogy oké, itt biztos meg fogom találni.
De hála a rendezkedési mániámnak, mindig minden új helyre kerül, és utána nehezen kerül elő. De csak az ami kellene.
Ha pedig valami olyan tűnik el, ami mindenképp szükséges, akkor beszerzünk egy újat, és mikor megvan, akkor előkerül a régi is. Ez hosszas népi megfigyelés eredménye.
Ma megint fáradtan humoros voltam, jó hétvégét mindenkinek.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik a blogod, örülök, hogy Rád találtam!
    Nagyon sok jó ötletet szemezgettem, amit fel is fogok használni, ha nem baj. Kellemes hétvégét kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy tetszik, az ötletek lényege pedig az, hogy mindenki hasznára váljanak. Szép napot!

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...