2011. április 27., szerda

Díj és önismeret

Kaptam egy díjat Rainee-től. Köszönöm szépen. Jól esik, hogy gondoltál rám is, csak ne szokjunk rá az ilyen díjakra, oké?:))

Le kell írni 10 dolgot magamról.

1.)  Érdekes vagyok, de fél óra után unalmas.

2.)  Sok mindennel aktívan foglalkozom vagy letojom az egészet, és csak nézek ki bugyután a fejemből.

3.)  Komoly vagyok.

4.)  Szeretném kipróbálni, milyen egy légy hátát szappanozni a lenyugvó Nap fényében.

5.)  Szívesen lennék ralli versenyző, (tényleg) és egyszer kipróbálom jégen a kézifékes megfordulást.

6.)  Nem halhatok meg, amíg nem vezettem helikoptert, lehetőleg katonait. Vagy egy vadászrepülőt.
Na jó, abban utasként is elégedett lennék.

7.)  Csak a lányos dolgok érdekelnek.

8.)  Nagykamaszként nem akartam sosem gyereket, azt mondtam, férjem sem lesz, soha senkinek nem fogok főzni, és szolgáim lesznek.

9.)  Legkésőbb jövő nyáron építek a gyerekeimnek egy kerti kuckót.

10.)  Az élet haladtával egyre toleránsabb vagyok más gyerekeivel meg a bogarakkal, és egyre kevésbé bírom a hülyéket.
Inkább négy zöld légy a konyhámban fél óráig, mint egy barom elviselése öt percig.

Nem adom tovább konkrétan senkinek, de viheti bárki. Én vagyok az egyszeri szegény lány/lény, aki adott is meg nem is.
Nem szakítom meg a láncot, de aktívan nem is építem.
Tudjátok olyan ez, mint egy-egy süti vagy kajarecept.
Végigszalad a blogvilágon, mindenki saját képére formálja, vagy ad hozzá/elvesz belőle, hogy egyedibb legyen nála, de a lényege ugyanaz.
Szeretlek Titeket, mert elolvassátok amit írok, de azt sem tudom kik vagytok igaziból.
Én is a jobbik oldalam igyekszem mutatni, bár néha előkúszik a beszólogató, durva kritikus, és rám lehet szólni, ne elemezgessek már annyit!
Akkor is fogok, de még egyszer köszi Rain a díjat, mindent összevetve jól esett.
Ez pedig jó ide:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...