2011. május 20., péntek

Hagymaleves kánikulában

Tudom, tudom. A magyar ember mindenért tud nyafogni egy kicsit. De ezt a meleget, és ami majd még csak ezután jön, én jobban el tudnám viselni az óceán partján üldögélve.
Szóval hagymalevest főztem, Amihez kell kétféle újhagyma, és sima vöröshagyma.
Lábos a főzéshez, kókuszzsír a dinszteléshez, kis só, bors ízesíteni, zabpehelyliszt sűríteni, és víz a levének.
Majd miután megfőtt, pár apróság és lehet is enni. Én nem turmixolom, nekem lényegesek benne az apró hagymakockák, újhagymaszeletek.
Tejszín, pici szerecsendió, ha valaki szereti kakukkfű, petrezselyem, snidling.
Kenyérkocka.
Ez nagyon-nagyon fontos adalék. Eddig ez bolti kenyérből készült, lévén a házi kenyerem nem akart kiszáradni a sütőben, csak sok óra alatt. De most extra vékonyra vágtam a háromnapos verziót, így hamar pirítós lett belőle.
Mostanság szeletben pirítom, így meg lehet kenni extra fokhagymával, és utána beletördelni a forró levesbe. Mérete az étkező személy szájméretéhez igazodjon. Tehát még a fogakkal rendelkező bébiknek is apróra!
Tejföl, és reszelt sajt.
Egy kényelmes szék, asztal, egy nagy méretű mélytányér, és újság ha nincs asztaltársaságod. Nekem volt, Szilike szórakoztatott.
Később Lívia mondta örömmel, meglátva a kaját, hogy "hamm", és ő is bekanalazott egy tányérral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...