2011. május 5., csütörtök

Mai zöld turmix

Volt egy kis tegnapi maradék, bár ahogy a mennyiséget néztem, mintha Kira este ivott volna belőle.
A hűtőben egyébként egy napot simán eláll.
A tegnapi alma-paradicsom-10 centi uborka-víz-reteklevél-karalábé levél és sóskalevél volt, ketten ittunk Szilivel belőle.
Maradékhoz hozzádolgoztam ma reggel két narancsot, 10 centi ubit, és egy marék reteklevelet.
Szétöntöttem  a gyerekeknek, és mire mentem egy kört, nem volt belőle.
Szili-Szabolcs-Kira-Kevin négyes megitta a 8 deci zöldturmixot.
Készítettem egy új adagot, hiszen Livi és én még nem is ittunk.
Ez pedig két darab eper (nagyon jó eperaromát adott neki), egy paradicsom, 10cm ubi, és karalábélevél volt.
Lívia, Szili és én ittuk, a többiek már nem voltak itthon. Livi el sem akarta engedni a poharat, Szili még iszogatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...