2011. július 9., szombat

Arcradír

Amit legrégebben használok, az a kanál tejföl egy kanál búzadarával.
Felkenni, hagyni megszáradni, ledörzsölni.
Hidratál és hámlaszt.
A másik az uborkás.
Egy 5 centis darab ubi, héjatlanul lereszelve finomra, búzadarával vagy zabliszttel kikeverve, ugyanúgy használva, mint az előző.
Ma ugyanezt fogom megcsinálni paradicsommal.
Aprítani, turmixolni és zabpehelyliszttel kikeverni.
Mitesszerek ellen kiváló a paradicsom.
A tejfölösben azt szeretem, hogy egy kis doboz tejföl elég szinte az egész testre.
De zabliszttel vagy kukoricaliszttel, a tenyérbe szórva, vizes bőrbe dörgölve pillanatok alatt leradírozható az egész test.

Most ilyenen gondolkodom, jó lenne venni, nagyon kellemesnek tűnő peeling pakolások.
De hát venni kell kakaóvajat, meg teafaolajat és kókuszzsír sem ártana, így ez most tolódni fog azt hiszem.

7 megjegyzés:

  1. kecsketejport a vaterán is lehet kapni, csak bele kell keverni a saját keverékedbe, hiszen ez is csak mindenféle száraz összeőrölt öszetevőből áll.

    VálaszTörlés
  2. Kecsketejport bioboltban is láttam:) de az ötletek jók.
    Én nagyon ritkán 3-4 havonta használok bőrradírt, de ezentúl körülnézek majd mi van a kamrában:))

    VálaszTörlés
  3. Ez a tejfölös milyen bőrtípusra van?

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jók az ötletek! Nekem nagyon érzékeny az arcbőröm, szerinted azért kipróbálhatom?

    VálaszTörlés
  5. A tejfölös minden típusra jó, nekem vegyes bőröm van ("T" vonal zsíros, a többi száraz) és eddig szép egyenletes simaságú lett.

    Nagymamis, szerintem a zabpehelyliszt finomabb mint a búzadara, de az sem durva. Próbáld kis felületen, ha nem pirosodsz ki, akkor jó.
    Az uborkás pedig kimondottan ránctalanító és hidratáló.

    Megtaláltam a kecsketej port a vaterán, meg máshol is. Azt hiszem a máshol-tól rendelek, mert ott van lúg is, és belefogok a szappanfőzésbe.

    Patrícia, én is minden ilyet szeretek kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  6. Huh, a szappanfőzésről írj majd! Nagyon kíváncsi vagyok. Minden tiszteletem a szappanfőzősöké, én bele sem mernék fogni. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is vannak fenntartásaim a lúg miatt, de annyi ember csinálja, akkor nekem is fog sikerülni :D

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...