2011. július 24., vasárnap

Díj

Díjat kaptam Évától, amit ezúton nagyon köszönök.
Bár nem vagyok nagy díj-továbbadó, de azért jól esik az embernek, ha ilyen apró meglepik érik.
A továbbadás, akiknek nemrég a követője lettem, akiket mostanában fedeztem fel: (Mi az a nemrég? nem tudom én annyira követni az IDŐ-t. Múlik, folyik, én pedig élek benne.)

Sokan vannak, akiket szeretek olvasgatni, kirakom őket az oldalsávra, azért is, hogy én lássam, meg azért is, hogy egymást lássuk.Nem fogok jelet hagyni az oldalatokon, nem nekem való az ilyesmi, legyen elég annyi, hogy szívesen továbbadom bárkinek, akit olvasok, akit majd fogok, és annak is akihez még nem jutottam el.














2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjadhoz!
    Megérkezett hozzád a szabásminta? Ha nem jelezd légyszives, hogy újra elküldhessem!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, megérkezett, megírtam mailben is. Csak írtad, hogy elutazol, ezért nem jeleztem eddig.

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...