2011. július 31., vasárnap

Krumplis cuccok és zöldbabszósz

Kira hűtővizsgálat:
- Anya, van tejföl, van sajt, nem ehetnénk omlettet?
- Kevés a tojás (épp rántotta készült reggelire), de ehetünk lángost. Ahhoz nem kell.
Így megint lángost gyártottunk. De most krumplival, ahogy az tényleg jó.
Mert egyébként a kenyértésztából szoktam levenni, ha több sikerült.
Ha már főtt krumpli, akkor a kenyérbe is ment egy adag.
Ráadásul a lángos fokhagymáját túl sok vízzel engedte fel Kira, én pedig azzal kentem meg a kenyeret.
Ettől nem lett fokhagymaízű, nem fokhagyma illatú, de nagyon jó illata van.
Manapság egy kiskanál ecetet is teszek a kenyértésztába, és tényleg nagyobbra kel, köszi Patrícia!
Kevin és a kisebb adag lángostészta
 

Ma már tényleg nem kell főzni, sütni, csak kis kiegészítést a zöldbabszószos spagettihez, kifőzni egy adag tésztát.
Szóval szegény ember abból alkot, ami van.
Gondolkodó-anyu pedig mindig kitalál valamit.
Zöldbab akadt a fagyasztóban, főztem egy főzeléket, majd kigondoltam, hogy kezelhetem húsként is a zöldbabot, csinálok belőle zöldségpörköltet.
Azután megint gondoltam egyet, és mikor megpuhult a szaftos bab, akkor összeturmixoltam.
Főztem hozzá spagettit, és egy plusz kanálka tejföllel tálaltam.
Finom, ehető ételt sikerült alkotni ebből is.

1 megjegyzés:

  1. Ez a spagetti nagyon jo otlet, ki fogom probalni, koszonom! Magdi (www.magdireceptek.blogspot.com)

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...