2011. július 9., szombat

Paradicsomos arcradír és uborkapakolás

És akkor az állatorvosi ló beszámolója:
Egy nagy paradicsomot vágtam 4 felé, botmixerrel folyékonnyá turmixoltam, mivel soknak tűnt ezért a felét megittam, majd 4 teáskanál zabpehelylisztet kevertem el benne, hogy pépes legyen, és még így is jutott mindkettőnk karjára is (Kira és én) az arcunk után.
Előzőleg kamillával gőzöltünk, mitesszert nyomkodtunk, utána raktuk fel ezt a pakolást.
Szépen összehúzta a pórusokat, az apróbb mitteszerek eltűntek tőle, és halványabbak is lettek.
Enyhe csípő érzés lehet, -nekem csak a nyomkodások helyén volt- az összehúzó hatás miatt, nem vészes érzés, nagyon enyhe csípés.
A bőrt ici-picit megszínezi, engem mondjuk nem zavar, majd lekopik, és nem feltűnő.
Csak épp nagyítós tükörrel dolgoztam, hogy mindent alaposan meg tudjak figyelni, ezért tűnt fel.

Az uborka pedig, ha nem akarjuk, hogy lehulljon, akkor reszelés után még a botmixerrel folyósítsuk, vagy ne is reszeljük, hanem apróra vágás után mixerezzük/turmixoljuk.
Ezt is pépesítsük zabliszttel vagy kukoricaliszttel, majd kenjük fel.
Ennyi.
Száradás után mindkettőt finoman dörgöljük, ez fog radírozni.
Az uborkát paskoló felvitellel tudjuk az arcunkon maradásra bírni, azaz 3-4 ujjamra veszek egy adagot, és nem kenem, hanem a tenyeremmel rápaskolom az arcomra.
Most itt ülök vele a gépnél, és nem potyog, mintha szeletelném vagy csak reszelném.
5 centi uborkából bekentem az arcom, nyakam, dekoltázst, és még maradt egy arcra való adag.

Közben lemostam az ubit, ami eltüntette a paradicsom arcfestést.
Csak lemostam, nem radíroztam, mert az megvolt előzőleg.
Hidratálni nem kell utána, ha van türelme az embernek kivárni 10-20 percet, akkor szépen elkezd a bőr hidratálódni, és nem fog húzódni.

Remélem kitértem minden részletre.
Jó kísérletezést!

4 megjegyzés:

  1. Szia! Most járok itt Nálad, de tuttti, hogy nem utoljára. Igen jókat derültem a bejegyzéseiden, különösen tetszett, amikor a felesleges paradicsomlevet egyszerűen csak megittad. A radírt ki fogom próbálni, majd beszámolok róla, mennyire pirosodtam be... köszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, várom a beszámolót!
    Egyébként pedig finom, nem? :))

    VálaszTörlés
  3. Én szeretem a paradicsomot, a paradicsomos kajákat. De a paradicsomlevet nem bírom meginni.

    Kár, hogy nincs ubim itthon, de kifogom próbálni a héten ezeket. Szeretek hozzád járni. :D Mindig találok valami jóságot. :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi :D Ezért jó leírni azt is, amiről azt hiszem, úgyis ismeri mindenki :)

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...