2011. augusztus 11., csütörtök

Kavicsos újratöltés

Kicsit megint kavicsoztam a fürdőben.
Tegnap, oviból hazafelé két méterenként szedtem egy-egy adag kavicsot.
A babakocsi aljában gyűjtöttem, majd itthon kiraktam tálba.
Kerülgettem, fix tervem nem volt, csak annyi, hogy majd még csinálom.
De ez kötelező módon nem megy. Ennek oda kell fészkelnie magát, majd ha alkalom van, akkor elindul, és a végeredményig meg sem áll.
Most is, csak pár csempe helyét készítettem elő vakolással, de két hely is kínálta magát a kavicsoknak.
Jól nézne ki az egész így, de az egyrészt sok meló és sok kavics.
És ahhoz már nem is sima vakolat kéne a fürdőben.
De a szobában a kályha körül is jól mutatna.
A kavicsok pedig?
Érdekes, hogy amik nem is tetszenek annyira, mosás után annyira szép fényesek, előjönnek a mintáik, recéik, hogy egyből gyönyörűvé válnak.
Elsőnek bepakolom a nagyobbakat, ahová lehet, utána kitöltöm apróval a helyeket.
A nagyobbaknak kell a vastagabb réteg, a kicsiknek nem fontos.
Biztos ki lehetett már találni, nagyon szeretem a köveket.
Apró köves, pár napos

Friss 1.

Friss 2.

Friss 3.

Pár napos, tisztogatásra váró

De a fürdőbe a tavalyi, iskolából megmaradt temperát is elhasználtam.

Nem vagyok egy Michelangelo, na.
De az unalmas fehér fal színes lett. Mikor készítettem, Szilike mondta, miket fessek. Van ami jobban sikerült, van ami felejthető (a béna oroszlán hátulnézetből).
Van még pár dolog a festő repertoáromban, kitűnően festek például kockát, karikát, szivárványt, verebet.
Úgyhogy még lesz díszítés, virágmotívumokkal is.
Azt is majd még megcsináljuk, ami Krisz ötlete volt, miszerint egy keményebb lapra nyomunk különböző temperákat, rányomunk egy másik lapot, amivel szivárványosítjuk, majd belenyúlva kéznyomokat teszünk vele a falra.
Szóval ha már rendesen nem tudjuk most megcsinálni, zebra vagy zsiráfmintásra, akkor ilyen igénytelenbe megyünk át :D
De a kavicsaim szépek, szeretek bíbelődni velük.
A környék egyetlen kavicstolvaja vagyok....

2 megjegyzés:

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...