2011. augusztus 25., csütörtök

Longo Vital és Henna

Sokat most nem tudok ide írni, mert kevés kotyvasztó munka zajlik ebben a melegben, a kevés jelen esetben a nulla.
Ja, és az ilyen bevezetésekből születnek a marha hosszú bejegyzések is, ugye?

Alakul a vitaminhiány-haj-fáradékonyság dolog, mert már jobb.
Sokat még nem tettem, csak az ételekre figyelek kicsit jobban, és eszegetem a tahinit.
A vitaminom csak tegnap délután jött meg, kis közbenjárás után.
Történt, hogy "miért ne" alapon rendeltem rajztáblát és hegyezőt is onnan, ami miatt napok múlva is még a "árugyűjtés" címszóval futott a rendelésem.
Majd írtam egy mailt, hogy akkor az nekem nem kell, inkább pontokban írják jóvá, amit majd legközelebb levonnak forintban.
No ez volt hétfőn, és tegnap délután ide is ért a csomagom.
Van benne egy kis adag igazi Henna is, színtiszta darált gyógynövény.
Nem színező céllal vettem, jó sötét alaplébe fogom keverni, mert nem akarok sem vörös sem más színű lenni, csak az ápoló hatás miatt.
Antal Valinál olvastam róla, mivel ők nem Henna festéket, hanem valódi port forgalmaznak, sok, másokban felmerült kérdésre is részletes, kimerítő válasz van már összegyűjtve náluk, számomra kiemelkedő volt az ápoló hatás. Amiatt vettem.
Nem utolsó sorban a lányom körmén is ki akarom próbálni, mert mostanság pedzegeti a körömfestést, de a kémiai lakkok nem igazán lennének nyerőek.
Azt, hogy a hatodikat kezdő, 12 és fél évesnek mi a frásznak körömlakk, hagyjuk.
Magyarázhatnám, hogy az ilyen meg olyan osztálytársnők hatása, a csordaszellem miatt, de ez baromság.
Én is lakkoztam, amennyire a suli törvényei engedték, és meglepő módon az élvonalbeli díszmadarak közé tartoztam.

Szóval mától szedem a vitamint, a Hennával megvárom a lánykám hazaérkezését, ami ma vagy holnap várható, szóval csak hétvégén lesz használva.
Addig szagolgatom a vászonzsákba rejtett port, mert annyira finom, gyógynövény illata van.
És ma már lesétálok a zöldségesig is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...