2011. szeptember 15., csütörtök

Kukorica kása, mint tejbegríz

Az ember eltervezi, hogy tejbegríz lesz a vacsi. Elmondja a gyerekeknek, akik nagyon örülnek.
Majd rádöbben, nincs búzadara. Akkor szét kell nézni a konyhaszekrényben, és rálelni a kukorica darára.
Ami pont tökéletesen megfelelt erre a célra.
Ötszörös mennyiségű tejben, egy kis mézzel sűrűre főztem egy bögrényi kukorica darát.
Belekevertem 2 evőkanál keserű kakaóport, mivel porcukor nincs.
Ezért kapott étcsoki reszeléket a tetejére, mert az nem annyira keserű, mint a cukormentes kakaó.
Hozzáteszem, hogy mindig sűrűbbre főzöm, mint az étkezési állapot, mivel a gyerekek türelmetlenek.
Ezért a nagyon sűrű kását, hideg folyadékkal higítom ehető hőmérsékletűre.
Tettem még rá egy-egy kanál narancs lekvárt, amit barátnőm adott, mivel nekik keserű lett.
Ebben az összeállításban viszont verhetetlen ízkombinációt hozott létre.
A kép rossz minőségű, de azért látható. Viszont ezt az ételt nem nagy ördöngösség elkészíteni, ezért nem számít a fotó minősége.

Egyébként szerintem semmi különbség nincs a kétféle darából készült tejbegríz között.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem van különbség, a kukoricadarás finomabb, mint a búzadarás :) Ha nektek bejött a lekvár, itt a többi üveg is...

    VálaszTörlés
  2. Ráadásul a kukorica olcsóbb is :)

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...