2011. szeptember 16., péntek

Piskóta tallér banánpudinggal és banánszeletekkel

Ezt az édességet elvileg piskóta darabonként kell csinálni.
Azaz a banán szeletet és a piskótát összeragasztani a pudinggal, vagy mi.
De nekem nem volt kedvem ennyi gyerkőcnek ilyesmit gyártani, meg időm sem.
Ezért összeborogattam.
Na jó, szépen elrendeztem a jénai alján egy sor piskótát, bevontam pudinggal, arra banánszeleteket fektettem, majd ismétlés, míg el nem fogy.
Nekem a tetejét a gyerekek díszítették, a képen az ő kreativitásuk eredménye látható.

Egy 20 dkg-os csomag piskóta tallért használtam, ebben a formában persze a sima babapiskóta is tökéletes.
Ehhez készítettem 1 liter tejből banánpudingot.
A liter tejet 7 evőkanál keményítővel felforraltam, folyamatosan kevergetve, majd beleturmixoltam a kész, sűrű pudingba egy banánt, elkevertem benne egy citrom levét, két evőkanál barna cukorral.
Ez volt a puding.
Egy szép nagy jénai tál alsó részébe építettem bele, összesen 4 banánt használtam fel, a turmixolttal együtt.
A tetejére egy kis maradék csokireszeléket szórtam, ez el is hagyható.
A puding pedig ízesíthető kinek-kinek saját ízlése szerint, szerintem bármilyen szezongyümölccsel jó lehet az egész édesség.

2 megjegyzés:

  1. Ha két piskótakarikát meglekvározol, közé banánt szelsz és fogvájóval összeszúrva csokiba mártod...hm...egy pár óra a hűtőben.. nagyon finom és jó puha lesz ... és a nagyobbak simán tudnak segíteni kenegetni.... :)

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...