2011. szeptember 11., vasárnap

Szülinapi menü

Szabolcs nagyon izgatott volt, mint mindig, ha szülinap van, vagy jön valaki. Most pedig mindkettő érvényes volt.
Jöttek a tesómék, és neki volt a szülinapja.
Készültek pogácsák, amiből kiemelném a szalonnás-hagymás egyedet, mert nagyon jó ízű lett.
A tészta az alábbiak felhasználásával készült:
25 dkg házi túró
4 darab kisebb főtt krumpli reszelve

fél liter aludttej-tejföl helyett
két marék reszelt füstölt sajt
két tojás
só, bors, szezámmag
1 db élesztő
30 dkg zsiradék (itt zsír volt)

majd ez amennyi lisztet felvesz, ahhoz, hogy gyúrható kelt tésztát kapjunk.
Lisztenként változhat, kb.1,5 kg ment bele.
szalonna-hagyma szétterítve
Megint elnézést kell kérnem, de nem tudok grammra mérve főzni, a dolgok állaga változó lehet, az aludttejem-túróm házi nyerstej-termék, a tej minőségétől is függ, mennyi liszt kell bele, akkor ott a krumpli mérete, liszt tartalma, szóval én azt vallom, könyvből nem lehet igazán tökéletesre csinálni a dolgokat, az mindig csak egy iránymutatás.

No ezt a pogi alapot ketté szedtem, a fele simán sajttal lett megszórva, aludttejes kenegetés után, a másik felébe pedig egy nagy fej hagymát és 20 deka kockázott szalonnát pirítottam, miután kihűlt, a nyújtott tésztán elosztottam, majd többször hajtottam-nyújtottam, mint a tepertős pogit szoktuk.
pogi készen
Mikor megkelt, bevagdostam, aludttejjel kentem, sütöttem.








A többi képekben.



csokitorta

kókuszos torta
virágtündér sapi

ajándék görkorival

meló, mert Livi elesett Kevin gödrében
amit a mester le is úthengerezett

az ünnepelt Ördögbéka


az ajándékba kapott, világítós Sportacus cipőben

robotként

Szili is bedobozolta magát, csak másképp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...