2011. október 13., csütörtök

Rakott-töltött paprika és parasztreggelinek indult izé

A reggeli izé volt az első, amit ma Krisz csinált reggelire.
Az alapja kis szalonna és hagyma volt megpirítva, arra került 20 deka csirkemell kockázva, majd két krumpli vékonyra karikázva, két szál sárgarépa, egy pritamin, két sima paprika, egy alma reszelve, egy marék mazsola, só, bors, gyömbér, borókabogyó, mustármag és koriander durvára törve.
Meg lett locsolva fél üveg sörrel, és így párolva-sütve wokban.
Önmagában ettük, nem igényelt kenyeret, nagyon enyhén volt csípős, Lívia is meg tudta enni.

Az ebéd ötlet Demonchild-tól származik, kicsit alakult csak át nálam.
Egyrészt nagy a család, így a mennyiség eleve 1,5 kg csirkemellről indult.
A többi hozzávalóval nem arányoztam, raktam ahogy jött.
Hagyma-szalonna alapra a husi, rá a kenyérkocka, sütés, wokban.
Mivel száraz volt öntöttem rá egy üveg zakuszkát, és pár evőkanál mogyoró olajat.
És nem volt kedvem panírozni, ezért azt a módot választottam, ami mellett nem kell ott állni.
Megtöltöttem a megtisztított paprikákat a kutyulékkal, amibe még kevertem pár kanál tejfölt, és jénaiba sorakoztattam őket. A tetejük megint csak tejfölt kapott, és ment a sütőbe.
Köretnek rizs-árpa keverék készült, persze külön-külön, készen összekeverve.
Viszont maradt még egy adag töltelék, paprika nélkül, ehhez kevertem két tojást, az összetartó erő végett, majd egy másik jénaiba raktam a rizs-árpa körettel rétegezve.
A tetejére kis reszelt sajt ment, hogy ne száradjon a rizs.
20 percre ment a forró sütőbe, és kész is lett.

Ehhez köret sem kell, benne van ugye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...