2011. október 20., csütörtök

Rétesnyújtás első felvonás

Nem lehet az olyan bonyolult, csak sikerül nekem is.
Ez a rétes.

Sikerült, csak nem rétes lett.
Így utólag látom, túl kemény volt a tésztám, sokkal lágyabbnak kellett volna lennie.
Ettől még jó nasi kerekedett, el fog fogyni, csak ez nem rétes.
Ez egy vékonyra nyújtott töltött sütitekercs.
Mákos és sütőtökös tölteléket készítettem, persze külön-külön.
Terveztem mára szappankészítést is, de az ihlet sajnos elszállt, van ez így.
Majd még próbálkozom a rétessel, előbb-utóbb sikerülni fog.


Ha erről az ihlet dologról és a legújabb almás pite szappanomról olvasnál, kattints ide.

2 megjegyzés:

  1. Biztos sok múlik a liszten is, egyelőre még nem esküszöm egyik fajtára sem, nekem az szokott beválni, hogy gombóconként (amekkora egyszerre az asztalra fér) hagyom pihenni. Akkor nem szakad, nem ugrik vissza, hanem szépen nyújtható.

    VálaszTörlés
  2. Elkészítés után néztem videókat, ott szinte leesik az ember ökléről a tészta, míg az enyémmel célba dobni is lehetett volna :)

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...