2011. november 29., kedd

Ablakpárna hideg ellen és lámpabúra

Ismerjük ezeket a behúzott szivacstéglákat, ugye?
Készülök rá minden évben, hogy akkor most csinálok. Hiszen a tehetségem megvan hozzá, elhatározás is van, ekkora munkára idő is akad, de mégis mindig kimarad.
Most forradalmi megoldást találtam.
Ágyneműt válogattam, amit nem használunk továbbküldtem az újrahasznosítóba.
Egy olyat, ami műszálas az udvari égetős rongyok közé dobtam. Majd vissza is vettem, összetekertem, és az ablakok közé raktam.
Ebben a formában viszont szétcsúszott, minden ablaknyitásnál igazgatni kellett.
Ezért kapott egy már kinyúlt gyerek térdzoknit mindkét végére, majd a közepét összekötöztem csíkokra hasított, felgombolyított pamutpólóval.
lehet kissé MekkMesteres, de nem kell hozzá varrástudás


Amit nyáron csináltam, és semmire nem használtam. Addig, míg elő nem került egy lámpa, aminek eltörtek a búra-üvegei.
Erre tekertem rá a korábban feltekercselt szalagfélét.
Szerintem ezek a dolgok nem kiállításra való műremekek, hanem a szemét újrahasznosításának hasznos termékei. Nem kell hozzá varrótehetség, sem varrógép. Szemét pedig akar mindenütt :)
Kira dugd el a HelloKittys térdzoknid!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...