2011. november 26., szombat

Muszájpizza

Maradt egy majdnem teli üveg kibontott házi ketchup a hamburger napról, valamit kellett vele kezdeni.
A kenyértésztát gyúrtam bőségesre, abból vettem ki pizzacsigának.
A ketchupot felturbóztam bazsalikom-oregano-fokhagyma trióval.
Miután a tészta megkelt elvettem a pizzának teremtett adagot, és kinyújtottam. Innen ugyanaz az eljárás, mint a kakaós csigánál. Csak folyékony a töltelék, a tészta pedig kissé lágyra sikerült. Kenyérnek pont jó, de a folyékony töltelékes tésztát kicsit nehéz volt feltekerni. A cucc vágásnál különösen folyt. maradt azért bőven benne is, pont jó lett a csiga. De ott állt az asztalon a kifolyt szósz.
Ehhez kellett még a kenyértésztát megvámolni. Simán kézzel ellapogattam, és a zöldségaprító, széles pengéjű késem és a tenyerem segítségével rátapicskoltam a tésztára a szószt az asztalról.
Jó kis munka volt, ahogy azt tanítják a főzősuliban ;)
Így lett két nagyobb lapos, kézzel paskolt szimpla pizza, és egy tál csiga. A végeredmény jó lett, az asztal meg tiszta volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...