2011. november 22., kedd

Szülinapi KitKat torta és az első jubileumos Kevin

Múlt hétvégén ünnepeltük Kevin 10. szülinapját.
Pár nappal előtte találtam ezt az ötletet.
Kis módosítással ezt alkottam én:

Szóval először kivágtam a nevének betűit, aztán mégis csak a "K" betű lett és a 10-es szám.
Ezeket papírra ragasztottam, és a papírral kibéleltem a kb. 20x30cm-es kizsírozott formát.
Ebbe öntöttem egy centi csokiréteget, erre ment a nápolyi.
Kész nápolyi helyett ostyalapokat kentem meg mogyorókrémmel, ezt raktam bele, majd erre ment a következő, fedő csokiréteg.
Összesen 700gr csokit használtam el, 'LIDL Fin Carré' 99.-/100gr étcsoki volt az áldozat.
Összességében jól nézett ki, csak nagyon-nagyon tömény volt. Édes is, hiába étcsoki, és sok. Egyszerre ennyi csoki sok. Lényeg, hogy a gyerekeknél sikere volt, én meg kipróbáltam ezt is. Igaz, a betűket kiemeltem utólag vaníliás cukorral, ez nem volt tervezve, azt hittem jobban fog enélkül is látszani, de nem.
az ünnepelt

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sok boldogságot kívánok az ünnepeltnek! :)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse Kevint! Sok boldogságot, és mindenféle jót kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Hű, még érvényes a jókívánság, a nagy nap előtt-után nyolc nappal! Utólag is boldog születésnapot Kevinnek!
    Brigi

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...