2011. november 7., hétfő

Wc papír tartó

 Mikor elfogy az adagolóból, és nincs a közelben, az kellemetlen.
Ilyen kisgyerekes családoknál mint a miénk, a földön nem lehet olyan wc papír tartó, ahonnan veszel, ha elfogy a tartóból, így ez az ötlet nagyon jól jött.
Itt találtam, megtetszett, kicsit átalakítva elkészült.

Két-két papírguriga fér bele rekeszenként, az alsó pedig az aktuális olvasnivaló tartója.
Az áldozat egy póló és egy farmergatyó volt.

Livi pedig a fürdőben vidámparkozik a mosógépnél, mikor az fugáz.
Odaáll, Öööö-zik, és rezgeti magát.

Ja, és ez a nadrágból lett szoknya, ami lánykám szerint ritka randa.
Szerintem egynek elmegy :))

6 megjegyzés:

  1. A wcpapírtartó nagyon jó ötlet!
    A szoknya meg jópofa! A kockás betétanyag nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Jól van, nem a legszebb, csak egy próba volt :) A szoknya

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejön a szoknya:)Jót vihogtam a lányod véleményén...

    VálaszTörlés
  4. Én is, mert nem is vártam mást :)

    Csillogós a betét anyag, még lesz belőle kislányka cucc is.

    VálaszTörlés
  5. Nekem a tartó is és a szoknya is tetszik

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...