2011. december 3., szombat

Mindenféle

Nem is túl rég, diót kerestem a boltban, de nem volt. Ajánlottak darált, úgynevezett diótöltelék nevű izét.
Meglepő módon még növényi olaj is volt benne, meg szójaszármazék.
Áhh, mondom ezt azért nem. Inkább semmit :)
Nem dejó amúgy, hanem olyan, amiről joggal feltételezheti, aki nem olvassa el, hogy darált dió.
Megtévesztő a neve.

Azt sem szeretem, ha tejfölt keresek, és frissfölt ajánlanak, ami növényi.
Már kimondottan beszólogatok a boltban, miszerint, köszi, de ez napraforgó táblát inkább látott, mint tehenet, meg ilyesmik. Biztos kedvelnek :)
Ez amúgy számomra inkább szomorú, mint dühítő.
Hogy annyira egybemosódnak ezek a határok az emberek tudatában.
De a margarin az nem vaj, a pusztaföl vagy frissföl pedig nem tejföl. A dejó pedig egyszerű napraforgó őrlemény pofátlanul drágán. Sok-sok ilyen van még, és amíg nem vagyunk többen, akik ezeket bojkottálják, addig lesz eladó készlet is dögivel.
Mint a boltokat elárasztó csoki nevű tejpor-napraforgóolaj-cukor mixek télapó és nyuszi formába öntve: tejbevonómassza. Amik megmaradnak ám, mert megkóstolják, és szanaszét törve dobálom ki. Nem, én nem szoktam venni, de oviban-suliban azért kapnak. Tudom, hogy a gyerek örül a csokinak, és ilyen alkalmakkor nem is okoz lelki problémát, hogy kapnak, de csokoládéból, nem pedig ebből a fent említettből.
Egyébként szerintem nem mennének a falnak, ha nem lenne a mikulás csomagban télapó vagy csizma forma édesség, hisz azt mindig utoljára hagyják. Mert ők a legvonzóbbtól haladnak a kevésbé vonzó felé.
Mint az itthon sütött sütik-pogácsák közül is elfogynak a szép világosak, majd mikor már más nincs, akkor azok is, amik esetleg égettebbek.

Szóval úgy tisztába tenném ezt a dolgot még itt a végén.
Nekem mindegy, ki mit eszik, mit vesz. Én nem szólok le senkit, nem nézek ferdén a gyereknek cukorkát vásárlókra, kivéve ha panaszkodnak valami ezzel összefüggő dolog miatt.
Én nem vagyok habzó szájú érdekvédő, sem a natúr életmóddal sem mással kapcsolatban. Voltak ilyen időszakaim is, de szépen elmúltak. Maradt ez a mostani. Ahol is kiakadok dolgokon, megosztom veletek, de ettől még nem érzem magam többnek vagy jobbnak másoknál :))

Peace

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...