2011. december 14., szerda

Párna és más semmi

Élünk. Semmi több.
Mindennapi kenyér, étel, munka megvan.
Semmi extra alkotás, még egy nyamvadt bevásárló tatyót sem csináltam a babakocsira, pedig uncsi már az előző, nagyon is. De ma már előszedtem az anyagokat hozzá.
Legalább ennyi.
Világos kék kordbársony maxiszoknya és rózsaszín flitteres póló lesz az áldozat.
Kira Bencéjének csináltam ezt a párnát.
Tudtam volna szebben is, de sztrájkolt a varrógép. Az autó Szilié.
Történt ma velem valami, amit a diliházban akartam megírni, de a bejegyzés hamarabb kikerült, mint ahogy levéstem volna.
Szóval fotózom a szappanokat az egyik szobában, mint műteremben, ahol egyszer csak megszólal egy kutya. Egy játék kutya, amit nem is tudom honnan kaptak a kölykök. Valami hörgő ugatás, és duma. Érthetetlen szöveg, kétszer mondta el, majd abbahagyta.
Kicsit Stephen King regényben éreztem magam. Síri csend, majd ez a sosem hallott kutya beleugat az életembe. Éterembe.
Vártam, mikor támadnak meg a plüssök és visznek át valami gonoszjáték-dimenzióba...
Elmaradt, mert még itt vagyok és blogot írok. Vagy kitörölték az agyamból a másik dimenzióban történteket.

2 megjegyzés:

  1. Aranyos az a kis párna amit csináltál! Van néha így az ember hogy nincs kedve semmihez! Majd beindúlsz aztán sorba gyártod amire szükségetek van! Azért megnéztem volna ahogy a szobába rád "ugatot " a plüsskutya!:-))

    VálaszTörlés
  2. Komolyan vártam, hogy hozzám szól :)

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...