2012. január 27., péntek

Egyszerű otthoni wellness

Napok óta gyengélkedem, enyhe náthaféle kínoz.
Ma olyan volt a csillagállás, hogy délután 3-kor el tudtam lógni fürdeni.
Egy darab lenvászon kendőbe tettem szárított kakukkfüvet, majd bedobtam a vízbe.
Ez szépen kiázik, természetes immunerősítő hatóanyagait kieresztve.
Én az illatát is nagyon szeretem, de a hatása is nagyon szuper.
Mikor beleuntam a fürdőzésbe, akkor végigdörgöltem magam ezzel a kakukkfű csomagocskával.
A bőrnek ez a kíméletes dörzsölés nagyon jót tesz, élénkíti, lehántja az elhalt felső hámréteget, ezzel is elősegítve a gyógyító hatóanyagok bejutását.
Még fürdés után fél órával is bizsergett a bőröm, és két fokkal jobban vagyok. A tízes skálán már elértem a hatos szintre :)

Persze a relaxálás most is elmaradt, mert Livi baba a hetedik érzékével tudta mire készülök, pedig csendesen és diszkréten vonultam a fürdőbe. De ahogy beültem a kádba, már nyitogatta is az ajtót, így végig volt társaságom is. Nem zavarta őt a lámpa-felkapcsolás hiánya, eljátszott a hajcsatommal, és ahányszor lehunyt szemmel a falnak dőltem, ő már ott is volt, elkapta a karom és puszilgatta.
Kell ennél jobb gyógykúra?

Livi babával nem szolgálhatok, Ő az én személyes gyógyító-pusziosztóm.
De egy zacskó kakukkfű tea a drogériából, egy pamut vagy lenvászon darabka pedig mindenhol akad.
A bőr sima lesz, a külső méregtelenítő folyamatok beindulnak, azaz a kakukkfű gyulladáscsökkentő és immunerősítő hatóanyagai a bőrön át felszívódva a bőrt sem hagyják átdolgozatlanul, és még a közérzetünk is javul.

2 megjegyzés:

  1. Mielőbbi gyógyulást neked! Egy kicsit mis is náthásak vagyunk, csak én nem tudom kivitelezni ezt a módszert mert zuhanyunk van csak.Pedig most jól jönne nekem is befeküdni a jó forró kádba, bár azért lett zuhanyunk mert nem tudunk kádba belépni!:( Hát ez nem jön össze most így! Marad a papírzsepi gyakori cseréje!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, ma reggel már fitten ébredtem. A zuhanyra sajnos nem tudok ilyen módszert kitalálni :))

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...