2012. január 1., vasárnap

Év végi túrós

Kreáltam, mindenféle recept nélkül.
fél kiló túróba tettem 2 dl tejfölt (nem volt joghurt itthon)
2 kanál mézet
fél csomag krémsajtot
majd egy rózsaszín grapefruit és egy mandarin levében oldottam fel egy zselatint, még egy kis vízzel kiegészítve, és hozzátettem a túróhoz.
Beleszórtam még egy marék zabpelyhet is, és késznek ítéltem.
Ezt oszlattam el a 8 tojásból készült, kettévágott piskótán, ami most tökéletesen sikerült.
A tetejére ment a piskóta másik fele és csokibevonat.
A süti szerintem:
ízletes, különös kicsit, de ez csak jobbá teszi, kellemes ízkavalkád, jól kiegészítik egymást az ízek
A többiek szerint: nemes egyszerűséggel: rossz
Bár körülírták.
- Anya, ebbe nem kellett volna még cukor?
- Vagy nem kellett volna a grapefruit.
- De a piskóta jó lett!
- A csoki finom!
Jól van, akkor legközelebb ilyen elvontat akkor készítek, ha van még valami más süti is porondon.
Mert az annyira várt torta nekik csalódás volt kissé.
De a piskótát és a csokit megették :)

Akkor a csak ezt a blogomat olvasóknak is kívánok:

Sok szép kreatív alkotást, türelmet és elfogadást magaddal szemben, és érezd jól magad a bőrödben!

1 megjegyzés:

  1. Viszontkívánom!
    Ha valóra válik, jobb, mint "csak" a boldogság...
    Brigi

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...