2012. február 25., szombat

Kutyanyelv fánk tojáshabbal

A mai desszert tepsiben készült fánk. Hogy ne legyen száraz, bevonatot terveztem rá.
A citromlé-porcukor elegy nem volt túl szimpatikus, lévén sok cukor kell bele.
Viszont a fánkrecepteknél kimaradó tojásfehérje adja magát.
Felvertem habnak a 4 tojásfehérjét, beleraktam egy citrom levét, és két kanál porcukrot.
Ezt kentem a megsült, de még nem barna fánkokra, és visszatettem a sütőbe.
A külseje is kicsit formabontó lett.
A kerek nagy fánkok közepét egy kis lyukasztóval kiszedtem. Ezek a babafánkok.
A lyukasak pedig pont annyira keltek meg, míg a tepsit kenegettem, hogy nehezen engedték el egymást. Így kissé kinyúltak.
Nem problémáztam ezen, hanem akkor kinyúlva tettem tepsibe őket.
Így lett a kutyanyelv-fánk tojáshab bevonattal.
Szerintem is és a gyerekek szerint is tök jó lett.

Kicsit édes a bevonat, no nem szájzárósan, hanem pont jó. Ezt ellensúlyozza számomra a cukormentes barack-szilvalekvár keverék, amivel nagyon szuper ízkavalkád jön létre.

3 megjegyzés:

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...