2012. február 4., szombat

Rizskoch variáció

Az alaprecept szerintem kb. millió példányban van a neten, abba nem vittem semmi extrát.
Csak ketté szedtem, és az egyik tepsinyibe egy fél tábla 10 dekás étcsokit reszeltem, aminek a másik felét a tetejére szórtam, miután durvára összevágtam.
Ennyi a nagy újítás, bár a csoki-banános verzió sem lenne rossz, de banán momentán nem volt itthon.
az ízen nem változtat a kép minősége :)

Az ebédre készült svéd húsgombóc most is remek lett, annyi módosult rajta, hogy egy egész kiló céklát szeleteltem vékonyra, azon sültek a gombóckák.
Szeretem a céklát, valahogy kevésnek tűnt a 3 fejnyi.
Nagyon jó lett, vegyes fogadtatással. De hát 5 gyerektől nem is várhatunk hasonló ízlést :)

2 megjegyzés:

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...