2012. március 28., szerda

Tejfölös csiga sok bazsalikommal

Szimpla pizzatésztával kezdődött, amibe beledolgoztam 250 gramm túrót is. A fűszerezés só, bors, bazsalikom volt. Kelés után négyzet alakúra kinyújtottam és megkentem egy nagy doboz tejföllel. Erre szórtam friss bazsalikomot, és feltekertem.
Vastag, 2 cm-s szeletekre vágtam, tepsire tettem és kicsit lapítottam rajta a kezemmel. Érdemes odafigyelve, óvatosan vágni, mert egy része a tölteléknek kifolyik. Ilyenkor sem kell kétségbeesni, én a kés élével felszedem a kifolyt anyagot, és rákenem a csigák tetejére.


Most ezekre a csigákra raktam még egy-egy szelet vöröshagymát, egy-egy szelet paradicsomot, és egy adag reszelt sajtot. Már itt jól nézett ki, de ráadásul még meg is sütöttem őket! Ez aztán még jobbá tette, mert bevallom, nem lett volna kedvem nyersen megenni.

5 megjegyzés:

  1. jaj ez nagyon tetszik! Ki kell próbáljam. Imádom az ilyen egyszerű és nagyszerű recepteket.

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen kajákért NAGYON irigyellek...Nyami..

    VálaszTörlés
  3. agyrágóbogár: Jó étvágyat hozzá!

    Patrícia: Majd kitalálok valami tejmentes finomat is :)

    VálaszTörlés
  4. elkészítettem valami hasonlót(vagyis ezt csak módosításokkal)! Nagyon finom lett :D
    http://www.agyragobogar.com/wp-content/uploads/2012/03/DSCF1262.jpg
    (itt leírtam mit adtam még hozzá http://www.agyragobogar.com/sussunk-csigat.html)

    VálaszTörlés
  5. Mintha én mindig követném a recepteket... :D

    VálaszTörlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...