2012. május 22., kedd

Omlett variáció - tavasz

Érik a bodza, az eper, és egyes helyeken aludttej is akad.
Itt nálunk most ez van.
A reggelihez felhasználtam a frissen gyűjtött tyúkhúrt, bodzavirágot, és epret is.
A gyümölcs az omlett velejárója kis családunkban. Mikor mi van, megy az omlett mellé. Mint a tejföl és a sajt is.
Most eper, illetve a mindig jelen lévő alma volt színpadon, illetve tejföl helyett aludttej.

Szabolcs fiam ötlete nyomán a tojásba kevert epret próbáltuk ki hétvégén, amit botmixerrel tettem kevésbé darabossá. Akkor pedig már dobtam mellé pár bodzavirágot is, hogy még érdekesebb legyen az összhatás.

Tegnap már szándékosan emiatt szedtem a bodzát, és a tyúkhúrt is.
Az epret nem sütöttem bele, mellé ettük, illetve annyit amennyit Lívi baba hagyott nekünk.

bodzás-tyúkhúros omlett

mixelés után


Én tejföllel és feltekerve ettem, Krisz és Lívia vastagra sütve és bőven mézezve.


A mézes kissé túl édes, de a bodzavirágos már kellemes ízharmónia.
A tyúkhúr semleges ízű, de hogy megmaradjon a C-vitamin tartalma is, legközelebb inkább a tejfölbe turmixolom bele.
Majd arról is beszámolok.
Ha el nem felejtem.

Ha olvasnál egy tyúkhúr gyűjtő útról is, kattints ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...