2012. június 21., csütörtök

Ismét ecet variáció, rózsamacerátum, és különleges gyümölcsleves

A gyümölcsleves különlegessége annak a marék mentának, citromfűnek, és rózsasziromnak köszönhető, amit a joghurttal beleturmixoltam. Egyébként almás-meggyes, mivel hihetetlen módon más gyümölcsöt nem kaptam.

Akarom mondani banán is van benne, mert az viszont ma jó áron volt. Ugyanis a meleg miatt a zöldséges selejtezett, és egészen kicsit hibás almákhoz, és banánokhoz lehetett fillérekért hozzájutni.
Lett banánkenyér almásan, és persze a gyümölcsleves.

Ami épp egyet rottyant, nem forraltam, nem főztem agyon a gyümölcsöket. Mivel sok alma lett beletéve, abból szedtem vissza egy edénybe, némi lével turmixoltam, bele a joghurt és a szirmok-levelek, szintén turmix, és ez sűríti a finom, üdítő levest.

Továbbá a kétféle új ecetkezdemény.
Mert a meggyben is volt egy maréknyi rossz, megindult szem, illetve volt két darab banán ami már a két lábon járó, általam finomnak titulált, édes banánnál is rosszabb, érettebb volt. Mentek az ecetbe. Mellé az alma hibás részei, némi cukor és langyos víz mindkét üvegbe, és indulhat a vegye gyümölcs ecet projekt két új fázisa.
És a sok rózsaszirom egyéb felhasználása, még elvirágzás előtt leszedjük, olívaolajban napoztatjuk pár napot, az így készült rózsamacerátumból finom hidratáló krémet készíthetünk. Persze megszárítani is lehet, teája frissítő különlegesség a nagy melegben.



2 megjegyzés:

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...