2013. október 30., szerda

Ha tehetném...


... néha szívesen kihagynám a főzést, és helyette rendelnék valami finom, gusztusos ételt. Nem ilyen diétás menükről beszélek, mert a "hagyjuk ki a cukrot, de tömjük tele ízesítőkkel, ízfokozókkal" dolgokban még mindig nem hiszek.
Viszont mindenképp tetszenek ezek az online rendelhető komplett ételek, amik nem korlátozódnak a pizza-spagetti-hamburgerre, hanem tényleg minden van, ami szem-szájnak ingere. Nemrég hallottam a Foodpandáról, náluk pl. a telefonszámot sem kellene keresgélni ha rendelni akarnék, mert egy szimpla mobil alkalmazással máris a weboldalukon lehetnék. Ez pedig valljuk be, ma az érintőképernyők világában kényelmes, és már fontos is. Hogy a valami, a valaki akit keresünk, elérhető legyen ilyen módon is. Márpedig az mindenképp kényelmes, hogy akár hazafelé a metrón vagy a buszon is kiválaszthatom az éttermet ahonnan kérem az adott ételt, és mire hazaérek, az is megérkezik amit kértem :)
A mobil alkalmazás használata is egyszerű, ki kell választani a városunkat, majd ő feldobja mely éttermek kínálatából válogathatunk.

Ami engem visszatart az online evéstől, az, hogy nem érné meg, mire ideérne a világ végére. Ami ugyan nem az, de mégis messze van minden nagyobb helytől. Egyébként pár hónapja próbáltam pizzát rendelni egy közeli város pizzázójából, az online felületüket használva, és egyszerűen nem érkezett meg. Regisztráltam, ahogy kellett, visszaigazolták, nyitva voltak, vállaltam a magasabb szállítási költséget, de nem jött pizza. Ilyen a Foodpandánál nem fordul elő. Mivel nem egy étterem, hanem a rendelésed alapján a hozzád legközelebb eső étteremből viszik a rendelésed. Mármint olyanból, ahol van az az étel, amit szeretnél. Ezek miatt a dolgok miatt lenne jó néha kissé közelebb lenni a tűzhöz, mert bizony, ha tehetném, néha én is kihagynám a főzést, és rendelnék.

2 megjegyzés:

  1. ó, hát néha bizony én is szívesen nyúlnék a telefonhoz... főleg ha tartanak szójaszószos tésztát meg padlizsános csirkét - de az esélytelenek nyugalmával veszem elő minden nap a fakanalat. mióta meg pici van a háznál egyenesen imádnám a Tesco házhoz szállítósdiját is, de arról is csak álmodozhatunk....legyünk pozitívak: legalább tudjuk, mit is eszik a családunk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is csak a gondolattal játszom el néha :)

      Törlés

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...