2014. július 3., csütörtök

Spagetti joghurtos szósszal, olaszos ízvilággal



Hozzávalók:

1 csomag madársaláta
2 kis pohár natúr joghurt
1 evőkanál mustár
1 evőkanál majonéz
2 evőkanál tejföl
fél-egy deci mozzarella lé
só, bors, bazsalikom, oregano
20 deka mozzarella golyó
10 deka füstölt sajt
1 nagyobb paradicsom
fél kígyóuborka
fél csomag (12 deka) spagetti
10 deka mandula
10 deka sonka

A joghurt, mustár, majonéz, tejföl, a mozzarella leve és a fűszerek alkotják a szószt, amibe a tésztán kívül minden belekerül.
Azért részletezem is, én miképp csináltam, de mindenki maga döntse el, hogy jó neki.
Az uborkát és a paradicsomot kockáztam, a mandulát kicsit pirítottam és durvára vágtam, a sajtokat is kockásítottam, a madársalátát sem egyben használtam fel.
A sonkaszeleteket feltekertem mint a bejglit, és vékonyra csíkoztam.
Már így szuper jól nézett ki, akár tészta nélkül is komplett étkezést ad, bár akkor csinálnék hozzá fokhagymás pirítóst.

Visszatérve a szószt és a belevalókat összekevertem, a tésztát pirítottam, miután 4-5 felé törtem a szálakat (persze nem egyesével, hanem összefogva), közben a víz felforrt, abba beleszórtam a pirult tésztát, megfőztem, külön lábosba szedtem. Mert ha keverném, akkor megszívná magát, nem annyira lenne gusztusos mint így.
Külön szedve a tányérra szebb, ínycsiklandóbb.

Tetejére sajt reszelhető, friss bazsalikommal még fantasztikusabb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érdekel a véleményed, ha van hozzá név is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...